Thursday, September 24, 2015

Geliga Ular Chinta Mani

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera

Geliga Ular Chinta Mani
SOLD
Gambaran Ular (Bukan Ular Sebenar)

Ular Chinta Mani mempunyai kelebihan yang amat kuat dalam bidang mistik dari dahulu zaman ribuan tahun lama nya . Ular ini mempunyai kelebihan yang menakjubkan dan amat ampuh dalam bidang mistik .

Ular ini amat berguna di semua bahagian nya dan setiap bahagian mempunyai kelebihan serta khasiat yang hampir sama . Pernah satu peristiwa seorang telah menjumpai ular ini dan ditangkapnya serta dibunuh . Dan disebabkan akan khasiatnya , makan pembesar itu telah menyuruh isteri beliau memasak nya dan menyantap santapan tersebut . Melalui perbuatan tersebut , pembesar mendapat kabar berita yang isterinya telah mengandung dan setelah melahirkan seorang zuriat yang telah dikandungkan isterinya . Dan zuriat itu setelah besar menjadi orang yang ternama dan terbilang .

Ini adalah cerita pada zaman dahulu kala , tiada kena-mengena dengan yang hidup atau pun yang mati . kesahihan ceritanya pun hanya la mitos belaka .

Cerita kedua tentang Ular Chita Mani ini dengan masyarakat Sabah dan Sarawak .
Ceritanya , dipercayai sekiranya berjumpa dengan ular ini harus lah dititiskan darah kepada ular itu . Setelah dititiskan , maka ular ini akan berubah menjadi sebuah gelang yang hanya boleh dipakai oleh sipenitis darah tersebut . 

Khasiat gelang tersebut adalah buat kekebalan umum , kewibawaan , kekayaan dan kemakmuran dunia dan akhirat .

Ini adalah Geliga Ular Chita Mani










Hanya Ada Satu Sahaja....

Berbalik dengan Geliga Ular Chita Mani ini mempunyai khasiat :

Kemakmuran
Kewibawaan
Kekayaan
Pengasih
Penarik Rezeki

Geliga Pure
Bentuk : Permata
Harga : RM350
SOLD

Free Item :
Akar Cenuai
Perfume

Dan
Pos Laju

Sekian Terima Kasih

No comments:

Post a Comment