Monday, October 19, 2015

Bulu Perindu

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bulu Perindu

Gambar Contoh Dari Item Kami


Mendengar ayat diatas sahaja saya yakin ramai yang mengetahui akan khasiat dan kelebihan nya serta kewujudannya . Bulu Perindu adalah sejenis tumbuhan mistik yang amat jarang ditemui dan khasiat nya kebanyakkan dari tujuan pengasih . Namun ada juga yang menggunakan item ini untuk tujuan perubatan .

Bulu Perindu juga adalah salah satu item atau medium untuk membuat Minyak Pnegaseh Bulu Perindu . Kegunnan minyak ini adalah untuk memikat pasangan berlainan jenis dan sebagai item pelaris diri dan kedai .

Bagi perubatan , item ini amat bagus dalam medium perubutan kekuatan dalaman kelelakian dari segi seksual . Caranya amat mudah sekali . Hanya ambil beberapa ulas atau klau boleh lebih dari 5 ulas atau lebih dan bilangannya ganjil . Kemudia di rebuskan bersama air . Setelah mendidih , tuangkan air nya kedalam gelas dan biarkan sehingga suam . Setelah itu boleh di minum seperti biasa .

Ianya bagus untuk memulihkan kekuatan dalaman serta kekuatan kelelakian yang sudah lama lemah dan dapat membantu sesiapa yang memerlukan . Insyaallah .

Untuk Minyak Bulu Perindu , minta maaf disini . Saya tidak boleh memberi tahu cara membuatnya dan mengijazahkan seseorang itu untuk membuat minyak tersebut . Ini kerana takut minyak itu disalah gunakan kepada insan yang lemah untuk memperolehi keinginan jahat . Cuma dikalau dari pihak anda mengetahui membuat Minyak Bulu Perindu dan ingin membuatnya sendiri di persilakan membuatnya . Pihak kami hanya menjual bahannya sahaja bukan mengajar cara nya .

Cara mengetahui keaslian bulu perindu adalah dengan memasukan bulu perindu kedalam air atau minyak ( Kalau boleh minyak atar atau minyak kelapa dara) . Bulu perindu akan bergerak-gerak didalam air atau minyak tersebut .

Baik disini adalah khasiat Bulu Perindu :-

Pengasih
Penunduk
Penyeri Wajah (Jika Dibuat Minyak Dan Pakai Dimuka)
Pelaris
Daya Penarik
Penghadang Sihir
Pendinding
Perubatan Tradisional
Dan Lain-lain

Dengan Izin Allah . Insyaallah .

Harga Mahar : RM36 Sepasang

Free Item : 

Pos
Perfume Akohol (Bukan Minyak Bulu Perindu)

Untuk Pembelian Borong Sila Lihat Disini :-  Borong Bulu Perindu

Harap Tuan Berpuas Hati

Sekian Terima Kasih

No comments:

Post a Comment