Tuesday, June 2, 2015

Bulu Perindu

Asalamualaikum dan Salam Sejahtera

Sebelum di terus kan dengan lebih lanjut saya memperkenalkan item ini agar dapat mengetahui sedikit sebanyak tentang nya . Bulu Perindu adalah asalnya terdapat dari akar di pohon2 lembap dan berbasah , dan apabila di letak kan kedalam air akan bergerak-gerak seperti cacing . 

Mengikut sains meta-fizik , Bulu Perindu ini bergerak dari hasil tindak balas dari penyerapan air melalui akar tunjangnya . Apabila penyerapan ini berlaku maka berlaku lah tindak balas pergerakan pada Bulu Perindu Itu sendiri . 

Dan melalui kaedah sains juga menjumpai khasiat Bulu Perindu ini mampu mengubat penyakit lemah tenaga batin dengan melalui air rebusan nya dan menaikan stamina tubuh badan .

Dari segi Mistik pula , Bulu Perindu ini di gunakan sebagai salah satu bahan untuk membuat minyak pengasih dan perubatan mistik . Serta ada segelintir pihak mempercayai item ini mempunyai Khadam (Penunggu) yang di letak kan oleh Allah agar dapat membantu manusia di muka bumi .

Walaubagaimana pun ini adalah dari kuasa Allah Yang Maha Pencipta dan bermohon lah dari-Nya . KIta hanya berusaha dan ikhtihar kepada-Nya agar mempermudahkan jalan serta perbuatan yang baik-baik belaka .

Buat Baik Di Balas Baik , Buat Jahat Di Balas Jahat
(Ini Hukum Karma)


Antara Contoh-Contoh Bulu Perindu






Baik , Item Bulu Perindu ini di mahar kan mengikut kuantitinya seperti berikut :-


  • 1 Ulas - RM26.00
  • 2 Ulas - RM36.00
  • 5 Ulas - RM60.00
  • 15 Ulas - RM150.00
  • 25 Ulas - RM230.00
Untuk Penempahan Sila Call @ Whatsapp : 0127577240 ( AFIQ )

Ini adalah bagi penawaran kepada pembuat Minyak Bulu Perindu dan bagi pelanggan yang ini membuat koleksi peribadi pun akan kami maharkan pada kuantiti yang sama .

*Awas , Pihak kami tidak menanggungjawab kepada sesiapa yang menyalah gunakan bahan item ini untuk tujuan jahat kerana datang nya bahan ini adalah lah dari bentuk mentah sebegini bukan dari bentuk minyak dan sebagainya .

Sekian , Terima Kasih .


No comments:

Post a Comment